czwartek, 28 lutego 2013

Co jem - i dlaczego ?

Postanowiłam, że będę dzielić się z Wami tym co jem i co uważam, za moją "dietę". Jest jedna kluczowa dla mnie sprawa w tym wszystkim :

Jestem uczennicą, która nie utrzymuję się sama - dlatego nie zawsze mogę mieć wszystko co bym chciała.. Najbliższa mi mama <3 pomaga w zdrowym odżywianiu lecz jak wiadomo nie na wszystko zawsze jest pieniądz. Dlatego to co jem nie zawsze jest wykwintne, najdroższe i najlepszej jakości, ale JEM ZDROWO - bynajmniej tak uważam :P

Moje dzisiejsze śniadanie wyglądało tak :

chleb razowy słonecznikowy posmarowany naturalnym serkiem,
mozzarella z pomidorem i suszoną bazylią,
łosoś norweski - wędzony z koperkiem.



Kupiłam chleb słonecznikowy wczoraj, ponieważ przez ostatni miesiąc na śniadanie jadłam chlebki chrupkie razowe, graham itp. Powiem Wam, że zbrzydły mi totalnie.. codziennie jadłam z czymś innym, jajkiem, warzywami, owocami, twarożkiem.. niestety smak ten już do mnie nie przemawia.. Moja mama twierdzi, że je się je jak tekturę :D A więc od wczoraj kupować będę zwykłe ciemne zdrowe pieczywo :) + od miesiąca nie ruszyłam masła ! Pieczywo tak samo jak wcześniej razowe chlebki smarowałam naturalnym serkiem, smakuje - oby jak najdłużej :)'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz