czwartek, 28 lutego 2013

O mnie dla Was.


Witam Was serdecznie. Króciutko na wstępie o tym po co jak i dlaczego.. :-)  Od niespełna miesiąca zmieniam swoje życie, tyczy się to głównie zdrowym odżywianiem i codzienną aktywnością fizyczną. Postanowiłam jeść zdrowo - w 90% mi to wychodzi, wzięłam się również za treningi "pod okiem" Ewy Chodakowskiej - tutaj jest już trochę gorzej, wynika to z braku czasu, szkoły, innych obowiązków, ale postanowiłam sobie, że pierwszy marca BĘDZIE MÓJ, nie ma to tamto.. ćwiczymy codziennie :-)

Dlaczego to robię ?
Mam 20 lat a ciało, że gorzej być nie może.. Ważę 60 kilo - przy wzroście 163 cm. Niby waga ok, ale jednak moje ciało to jedne wielkie zbiorowisko tłuszczu, boczków, rozstępów i cellulitu. Sama nie wiem kiedy to wszystko zdążyło przyjść.. :( Kiedyś "kochałam" swoje ciało.. byłam szczupła, dosyć zgrabna, jak znajdę to postaram się Wam pokazać jakieś stare zdjęcie.. Dziś nie mogę patrzeć na siebie - na prawdę.. Zrobiłam sobie tydzień temu fotkę w bieliźnie aby porównać późniejsze, zamierzane efekty, gdy zobaczę jakąkolwiek zmianę podzielę się z Wami moim małym sukcesem :-)

Używam zwrotu "z Wami" "Was" chociaż to moja pierwsza notatka, 
ale mam nadzieję, że BĘDZIECIE razem ze mną trwać w tym wszystkim co chcę osiągnąć ! ;-*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz