wtorek, 12 marca 2013

Operacja rozstępy. Jak chcę to zrobić ?

Ja się chyba nigdy nie zmienię ;P Obiecałam tyle i co ? Nic z tego nie wyszło. Ogólnie ostatnie kilka dni mój cały harmonogram wywaliły do góry nogami. Muszę się przyznać, żee... 4 dni zero aktywności, zero diety + złe używki, stało się tak ponieważ złapałam kompletnego doła. Ale podnoszę się i zaczynam "od nowa".

W tym poście chciałam opisać swój największy problem jakim są rozstępy. Mam je na pośladkach i udach w znacznych ilościach. W internecie znajdziemy pełno cudownych kremów i genialnych zdjęć przed i po, jednak ja nie wierzę.. nie wierzę i już. Dziwne to, ale jakoś przekonują mnie bardziej domowy sposoby i ufam bardziej np. kremom za 30 zł niż za 130... dziwactwo ;P ? 

Ze względu na to, że zbliżamy się do lata, postanowiłam wyczarować sobie piękne i gładkie uda i pośladki. Jak to zamierzam zrobić  ?

Na początku kupiłam sobie szczotkę do masażu z rosmana w cenie 12 zł. ;)

 Dzisiaj wypróbowałam ją pierwszy raz i chyba robię coś źle bo bolało jakbym turlała się w igłach albo w czymś podobnym. Nasmarowałam uda i pośladki dosyć obfitą warstwą balsamu ujędrnającego, jakiegoś zwykłego i o to tą szczotką zaczęłam go wcierać. BOLAŁO, tyle że jakoś teraz jak dotykam uda są takie jędrniejsze, ale to chyba moje schizy.. bo nie wiem czy to możliwe po tak krótkim czasie i pierwszym stosowaniu. ;p

Moim drugim narzędziem do tej operacji ;) będzie DERMA ROLLER.


 Jest to wałek pokryty dużą ilością mikroskopijnych igieł 
 W przeciwieństwie do innych metod leczenia blizn potrądzikowych i rozstępów i zmarszczek. Derma Roller nie uszkadza skóry a także nie usuwa warstwy naskórka.

ZASTOSOWANIE WEDŁUG PRODUCENTÓW 

  • usuwanie zmarszczek
  • poprawa ceny cery
  • niwelowanie przebarwień
  • niwelowanie cellulitu oraz nierówności
  • zapobieganie wypadaniu włosów
  • regeneracja komórek skóry
  • usuwanie blizn
  • usuwanie rozstępów
  • wygładzenie zmarszczek
  • zmniejszenie porów
  • wspomagania leczenie trądziku
  • wprowadzanie preparatu kosmetycznego
  • modeluje twarz i sylwetkę





zdjęcie z aukcji derma roller allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz